Όροι & Προϋποθέσεις

Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Άφιξη: Η ώρα άφιξης σας στο δωμάτιο είναι 15:00. Πάντα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε το δωμάτιο σας να είναι έτοιμο κατά την άφιξη σας, γι αυτό μην ξεχάσετε να μας ενημερώσετε την ώρα της αναμενόμενης άφιξης σας. Εάν το δωμάτιο σας δεν είναι έτοιμο όταν φτάσετε μπορείτε να αποθηκεύσετε δωρεάν στο χώρο υποδοχής τις βαλίτσες σας μέχρι να το ετοιμάσουμε. Αναχώρηση: Η ώρα που θα πρέπει να αναχωρήσετε από το δωμάτιο είναι το αργότερο στις 11:00 το πρωί. Όπως και στην άφιξη σας θα χαρούμε να αποθηκεύσουμε δωρεάν τις βαλίτσες σας για όση ώρα επιθυμείτε. Καθαρισμός δωματίων: Τα δωμάτια καθαρίζονται κάθε μέρα από τις 9:00 μέχρι τις 13:30. Βοηθήστε μας να διατηρήσουμε ένα καλύτερο περιβάλλον μειώνοντας την κατανάλωση νερού και ενέργειας ενημερώνοντας μας για την συχνότητα που επιθυμείτε να αλλάζουμε τις πετσέτες σας. Επιλέξετε εάν οι πετσέτες αλλάζονται καθημερινά, κάθε λίγες μέρες ή όποτε μας το ζητήσετε. Τα σεντόνια αλλάζονται κάθε τρία βράδια. Κάπνισμα: Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλα τα δωμάτια και σε όλους τους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου. Κατοικίδια: Τα κατοικίδια δεν επιτρέπονται στα δωμάτια και τους χώρους του ξενοδοχείου. Φόρος Διαμονής: 0.50€ ο οποίος δεν συμπεριλαμβάνεται στην τιμή του δωματίου, χρεώνεται για κάθε δωμάτιο ανά διανυκτέρευση. Με βάση την Ελληνική νομοθεσία ο φόρος προστίθεται στην προσυμφωνηθείσα τιμή του δωματίου και καταβάλλεται από τον πελάτη κατά την αναχώρηση του.

Κρατήσεις

Ο Πελάτης ευθύνεται για την παροχή των προσωπικών του δεδομένων, όπως του ζητείται κατά τη διαδικασία κράτησης, τα οποία θα πρέπει να είναι αληθινά και ακριβή και όπως εμφανίζονται στην ταυτότητα ή το διαβατήριο του Πελάτη. Επιπλέον, ο Πελάτης υποχρεούται να διατηρεί τα στοιχεία του ενημερωμένα, όπως απαιτείται, ώστε να μπορέσουμε να του παράσχουμε τις υπηρεσίες μας και να εκτελέσουμε την εν λόγω Σύμβαση. Ο ξενώνας δεν υποχρεούται να ενημερώνει τον Πελάτη σχετικά με την εν λόγω Σύμβαση, αν τα προσωπικά στοιχεία επικοινωνίας του Πελάτη είναι ψευδή, παραπλανητικά ή δεν ισχύουν πια και ως εκ τούτου είναι αδύνατη η επικοινωνία με τον Πελάτη, στην οποία περίπτωση ο Πελάτης συμφωνεί ότι αποποιείται το δικαίωμά του για ενημέρωση. Η κράτηση συγκεκριμένου δωματίου δεν είναι δυνατή, εκτός αν αυτό αναφέρεται ρητά στην Επιβεβαίωση Κράτησης. Ο πελάτης δύναται να κάνει κράτηση ενός συγκεκριμένου τύπου δωματίου από μια λίστα συγκεκριμένων τύπων δωματίου, όπως αυτή εμφανίζεται στον επίσημο ιστότοπο του Ξενώνα Αφανός. Για να ολοκληρωθεί η κράτηση σας θα πρέπει να προπληρωθεί τουλάχιστον το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής σας. Το ακριβές ποσό και οδηγίες για την κατάθεση του, σας δίνονται όταν πραγματοποιήσετε την κράτηση. Η πληρωμή μπορεί να πραγματοποιηθεί με κατάθεση στο λογαριασμό μας ή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα και το ποσό θα πρέπει να ισοδυναμεί τουλάχιστον με το ποσό ενοικίου μιας βραδιάς. Διατηρείται το δικαίωμα να ζητηθεί η εξόφληση του συνολικού ποσού της κράτησης πριν ή κατά την άφιξη σας στο ξενώνα. Για κρατήσεις με μη Επιστρέψιμη Τιμή, κατά την κράτηση, το πλήρες ποσό θα χρεώνεται στην πιστωτική σας κάρτα και δεν θα επιστρέφεται σε περίπτωση ακύρωσης, τροποποίησης ή μη εμφάνισής σας. Για να σας παράσχει μια Επιβεβαίωση Κράτησης, ο ξενώνας Αφανός συνήθως θα σας ζητήσει να καταβάλετε μια προκαταβολή στον λογαριασμό του Ξενώνα ή θα χρεώσουν την πιστωτική σας κάρτα εκ μέρους του Ξενώνα. Σε περίπτωση που δεν εμφανιστείτε στον ξενώνα κατά την ημερομηνία άφιξης, όπως αυτή αναφέρεται στην Επιβεβαίωση κράτησης και δεν κάνετε χρήση των υπηρεσιών διαμονής ή δεν μας ενημερώσετε για τα παραπάνω, τότε o Ξενώνας θα κρατήσει τις προαναφερθείσες προκαταβολές ως αποζημίωση και δύναται να προσφέρει το δωμάτιο ή τα δωμάτια που είχε κρατήσει για τον Πελάτη σε τρίτους.

Πολιτική Ακυρώσεων/Αλλαγών

Για ακυρώσεις 31 ημέρες ή περισσότερες πριν από την ημερομηνία άφιξης, επιστρέφεται το 100% των προκαταβολών. Για ακυρώσεις 20 ημέρες ή λιγότερο πριν από την ημερομηνία άφιξης, οι προκαταβολές δεν επιστρέφονται. Μετά την ημερομηνία κράτησης της άφιξης, όλες οι ημέρες που έχει δεσμευτεί από τον επισκέπτη θα χρεωθούν, ανεξάρτητα από την καθυστερημένη άφιξη ή τις προηγούμενες ημερομηνίες αναχώρησης, από αυτές που κράτησε. Σε περίπτωση που ο επισκέπτης δεν φτάσει την ημερομηνία κράτησης άφιξης και δεν έχει ενημερώσει ή αλλάξει την κράτησή του, το κρατημένο δωμάτιο θα παραχωρηθεί για άλλον πελάτη την ημερομηνία που δεν έχει καταβληθεί το συμφωνημένο ενοίκιο για το δωμάτιο.

Όροι πληρωμής & Πολιτική ακύρωσης

Μπορείτε να πληρώσετε για τη διαμονή σας στο Afanos Guesthouse με όλες τις διαθέσιμες μεθόδους, όπως μετρητά, πιστωτική κάρτα, ebanking, μεταφορά χρημάτων ή οποιαδήποτε άλλη μέθοδο που θα γίνει αποδεκτή από εμάς στο μέλλον. Η πολιτική πληρωμών μας είναι η ακόλουθη: • Για Τιμές Μη Επιστρέψιμης Χρέωσης, κατόπιν κράτησης, το πλήρες ποσό θα χρεωθεί στην πιστωτική σας κάρτα, το οποίο δεν επιστρέφεται σε περίπτωση ακύρωσης, τροποποίησης ή μη εμφάνισης. • Για Ευέλικτες Τιμές, απαιτείται εγγύηση πιστωτικής κάρτας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η κράτησή σας. Ο ξενώνας διατηρεί το δικαίωμα να προεγκρίνει πιστωτικές κάρτες πριν από την άφιξη του επισκέπτη. Η πιστωτική κάρτα θα χρεωθεί μόνο εάν ισχύουν τέλη ακύρωσης, με βάση την πολιτική ακύρωσης του ξενώνα. Η πολιτική ακύρωσης είναι η ακόλουθη: • Για Τιμές Μη Επιστρέψιμης Χρέωσης, δεν επιτρέπεται δωρεάν ακύρωση για αυτές τις τιμές. Εάν η κράτηση ακυρωθεί ή τροποποιηθεί ή σε περίπτωση μη εμφάνισης του Πελάτη και των Επισκεπτών του, θα χρεωθεί ποσό ίσο με το 100% των τιμών κράτησης ως τέλη ακύρωσης. • Για ευέλικτες τιμές, οι πολιτικές ακύρωσης ενδέχεται να διαφέρουν, ανάλογα με την πολιτική του ξενώνα και τις ημερομηνίες της κράτησής σας. Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε την κράτησή σας ή τις ημερομηνίες άφιξης και αναχώρησης (check in & check out), πρέπει να στείλετε το αίτημά σας στον ξενώνα. Ο Ξενώνας δεν είναι υποχρεωμένος να αποδεχτεί ένα τέτοιο αίτημα και αυτό θα εξαρτηθεί από τη διαθεσιμότητα του ξενώνα, τις ημερομηνίες που κάνατε αρχικά κράτηση και άλλους παράγοντες. Επιπλέον, αυτό μπορεί να συνεπάγεται επιπλέον χρεώσεις, οι οποίες θα σας γνωστοποιηθούν. Σε περίπτωση που ο ξενώνας αποδεχτεί το αίτημά σας και εγκρίνετε τυχόν πρόσθετες χρεώσεις που ενδέχεται να ισχύουν, θα λάβετε μια ενημερωμένη επιβεβαίωση κράτησης. Μόνο μια ενημερωμένη επιβεβαίωση κράτησης θεωρείται έγκυρη έγκριση αλλαγής κράτησης ή αλλαγής ημερομηνιών άφιξης και αναχώρησης για λογαριασμό του ξενώνα. Ο Πελάτης υποχρεούται να πληρώσει τον Φόρο Διανυκτέρευσης (0,5 €) που επιβάλλεται από το Ελληνικό Δημόσιο. Ο φόρος διανυκτέρευσης καταβάλλεται από τους επισκέπτες κατά το check in. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με μετρητά ή πιστωτική κάρτα.

Απολεσθέντα Αντικείμενα, Τιμαλφή & Άλλη Ιδιοκτησία

Ο ξενώνας Αφανός δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε αντικείμενα, τιμαλφή ή άλλη ιδιοκτησία των Επισκεπτών μας έχουν κλαπεί. Είναι υποχρέωσή σας να προστατεύσετε την ιδιοκτησία σας και να κρατήσετε τα τιμαλφή σας ασφαλή. Ενθαρρύνουμε τους Επισκέπτες μας να κλειδώνουν τα δωμάτιά τους καθ’ όλη τη διάρκεια της απουσίας τους από αυτά. Προς διευκόλυνσή σας, παρέχουμε επίσης ένα χρηματοκιβώτιο σε κάθε δωμάτιο του Ξενώνα μας. Οι Επισκέπτες μας οφείλουν να ενημερώνουν τη ρεσεψιόν του Ξενώνα άμεσα, σε περίπτωση κλοπής αντικειμένων, ιδιοκτησίας ή άλλων τιμαλφών, ώστε να ειδοποιείται η αστυνομία το συντομότερο δυνατό. Εάν δεν ειδοποιηθούμε από τους Επισκέπτες μας ότι έχουν χάσει συγκεκριμένα αντικείμενα, τιμαλφή ή άλλη ιδιοκτησία εντός ενός (1) μήνα από την αναχώρησή τους (ημερομηνία check out), το Ξενοδοχείο μας δε θα έχει καμία υποχρέωση να τα επιστρέψει, καθώς είναι πολιτική μας να πετάμε τυχόν απολεσθέντα αντικείμενα, τιμαλφή και άλλα που βρίσκονται στο ξενοδοχείο μας μετά το πέρας ενός (1) μήνα. Σε περίπτωση επιστροφής απολεσθέντων, τιμαλφών και άλλων αντικειμένων σε εσάς, τα έξοδα αποστολής ή ταχυμεταφορών επιβαρύνουν εσάς

Υλικές Ζημιές Στο Ξενοδοχείο

Οι Επισκέπτες μας είναι υπεύθυνοι για τυχόν ζημιές που προκλήθηκαν στο δωμάτιο του Ξενοδοχείου ή σε έπιπλα και εξοπλισμό σε αυτό, καθώς και στη μονάδα του ξενοδοχείου λόγω οποιασδήποτε πράξης ή παράλειψης που οφείλεται σε αυτούς ή τους προσκεκλημένους τους. Σε αυτή την περίπτωση, ο Πελάτης ευθύνεται για τις ζημιές από κοινού με τους Επισκέπτες και τους προσκεκλημένους του. Εάν εντοπιστούν υλικές ζημιές μετά την αναχώρηση των Επισκεπτών, το Ξενοδοχείο μας διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει την πιστωτική ή χρεωστική κάρτα του Πελάτη. Σε αυτή την περίπτωση, το Ξενοδοχείο μας διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει τον Πελάτη με το κόστος αντικατάστασης τυχόν αντικειμένων που καταστράφηκαν ή αφαιρέθηκαν από τον Πελάτη, τους Επισκέπτες ή τους προσκεκλημένους του χωρίς τη συγκατάθεση του Ξενοδοχείου. Η χρέωση θα αντιστοιχεί στο πλήρες ποσό για την αντικατάσταση του χαμένου ή κατεστραμμένου αντικειμένου, επίπλου ή εξοπλισμού.

COVID-19 Ενημέρωση

Τα πρωτόκολλα υγιεινής και καθαριότητας στο κατάλυμα μας, έχουν μεγάλη σημασία και έχουμε εφαρμόσει πρόσθετα μέτρα που πληρούν τις τελευταίες οδηγίες για την υγιεινή και τον καθαρισμό, για να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των επισκεπτών και του προσωπικού μας καθημερινά. Πρώτη μας προτεραιότητα είναι η υγιεινή, ασφάλεια και φροντίδα του προσωπικού και των επισκεπτών μας.